Re: [Epitesz] Üdvözlet!

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2004. Aug. 14., Szo, 20:35:51 CEST

Üdv!

Nincs ezzel gond, én is majdnem épületgépész
lettem, mert első helyen a Pollackra vettek fel
nappalira, én meg ( akkor ) beteg lettem a gondolattól,
hogy itthagyjam Fehérvárt, meg nem is érdekelt az
ügy.Azóta párbajképesnek tekintem magamat
höszigetelésben, höszivattyúban, stb.
Persze simán csak a pofám nagy...:}}
Viszont délután kezembe akadt a
"Saját házak kivitelezési hibái" c. könyv,
mert én úgy kezdtem házat építeni, hogy
elmentem egy nyárra culágernek, elolvastam,
amit értem, aztán...:}}}
Úgyhogy engem nem fog zaklatni semmi.
Most konkrét dolog nincs, ami izgatna.
Már azon kívul, hogy Fehérváron az asszony
a lakást újítja fel, nekem meg a nyaraló
Dryvit-ját kell lefestenem, mert tavaly le akartam
mosni nagynyomású vízzel, aztán persze koszos
maradt, de órákig vizes is.Ettöl a frász evett, mert
ha beveszi a vizet,ugye elöbb-utóbb lefagy...:{
Na, ennyi.

Gyula