[Epitesz] lakkozas

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2004. Aug. 16., H, 11:46:02 CEST

Hello András,

Helyileg hol laksz? Mert attól függően lehet olcsóbb helyet is találni.....
A nagy barkácsáruházakban tutira találsz.

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com

________________________________

Feladó: epitesz-bounces at enaplo.hu meghatalmazó: KORN Andras
Küldve: 2004. 08. 16., H 10:49
Címzett: epitesz at enaplo.hu
Tárgy: [Epitesz] lakkozas

Joreggelt,

inditanek is rogton egy kerdessel.

Van nekem ket retegelt lemez polcom, amiket beeresztettem felolajjal, mert
azt olvastam valahol, hogy az jo. Vartam par napot, aztan elkezdtem
csonaklakkot kenni rajuk.

Normalis az, hogy egy reteg csonaklakk utan meg teljesen nyers erzetet kelt
a felulet? Nem simanak kene lennie? Kb. hany reteg utan lesz sima?

B kerdes: hol lehet kis hazankban Element-System vagy azzal kompatibilis
polctarto konzolt kapni? Praktiker, Obi, Brico Store meg ilyenek?

Guy

--
                 Andras Korn <korn at chardonnay.math.bme.hu>
                 <http://chardonnay.math.bme.hu/~korn/> QOTD: