[Epitesz] Re: polctarto [was: Re: lakkozas]

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2004. Aug. 16., H, 12:13:24 CEST

Sajnos én Nyíregyházán tudok egy jó kis boltot, de neked a legközelebb a Bécsi út végén épült új Praktiker van (ha jól emlékszem, a Kandó koli oldalában, a Margit Kórház környéke).....
Ha Element -Systemet veszel, azok mind kompatibilisek egymással, mérettől függetlenül. Csak az a lényeg, hogy a falsín egy- vagy kétsoros (a kétsoroshoz jó az egyes konzolja!). Javaslom, hogy először ne a bliszteresek között keresgélj, hanem a "lédigben". Azok olcsóbbak néhány tíz-száz foronttal......

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com