[Epitesz] lakkozas

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 16., H, 12:51:36 CEST

Halihó!

2004. augusztus 16. 10.49 dátummal KORN Andras ezt írta:
> Van nekem ket retegelt lemez polcom, amiket beeresztettem felolajjal,
> mert azt olvastam valahol, hogy az jo. Vartam par napot, aztan
> elkezdtem csonaklakkot kenni rajuk.
> Normalis az, hogy egy reteg csonaklakk utan meg teljesen nyers erzetet
> kelt a felulet? Nem simanak kene lennie? Kb. hany reteg utan lesz sima?
  Nem... sőt... kihúzza a szálakat, és még szőrösebb lesz. A hajópadlónál
egyszer lecsiszoltam géppel, aztán alapoztam, aztán rákentem egy réteget,
majd amint megszáradt, még egyszer kézzel lecsiszoltam, mert olyan
borostás lett reggelre, mint én... :))
  Végülis háromszor lakkoztam kétkomponensű lakkal... nem tudom már mi
volt. De külön-külön nem volt semmi probléma vele, összeöntve valami
kezdett áramlani belőle, csípte is a szemem... mire lelakkoztam hengerrel
a 24m2 halópadlót, hát, mintha megittam volna három sört húzóra... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141