[Epitesz] Udv!

Kálmán Miklós MKalman at MOL.hu
2004. Aug. 16., H, 13:58:39 CEST

> [...]
> tudtam letenni,
> hogy méterenként a beton aljzatba letettem tiplit, rá egy
> deszkát, majd
> csavarral jól rögzítettem. Aztán a hajópadló deszkáit összeválogattam
> majd ehhez a lecsavarozott deszkához feszítettem oda, és a minden
> harmadikat négy csavarral lerögzítettem tipli+csavarral. Majd
> az egész
> cuccal mentem 30cm előre és újra. A szomszédok nagyon
> örülhettek, amikor
> befejeztem, mert másfél doboz (150db) csavart elhasználtam... :))
>   Egy mester letette volna elvileg 2000Ft/m2 áron, de én azt

Nalam egy meg aranylag elfogadhato allagu padlolap van konyha-furdo-wc
vonatkozasban, azt nem is bantottam, nem volt ra keret. :) Ha lesz is azert
akarom felszedni, mert allitolag meg az eredeti cementlap van alatta
(haverom uj baratnoje ugyanilyen lakasban lakik par haznyira tolem, o mar
tul van a teljes felujitason, o meselte), az alatt meg homok. Na eppen ez
kell nekem, kipucolni onnan mindent, egy reteg becsuletes lepesallo hoszig.
fole futobeton, es arra a padlolap. (tavlati tervek cirkofutes, radiatoros +
padlo) Alattam levo lakasban nem laknak miota en megvettem az enyemet, telen
futeni se futottek, a nappaliban levo aggya nyithato ulogarnitura
agynemutartoja kisertetiesen hasonlitott a hutoszekreny belsejere, talan
homersekletbeli elteres nem is volt, csak ugye az agynemutartoban nincs
nyitaserzekelos vilagitas.. :) Lakoszobakba laminalt parketta kerult (na
ezert se fogok legkozelebb/tobbe fizetni, latvan mennyire egyszeru
lerakni..), direkt ott voltam a muvelet alatt, par lapot probakent en raktam
le. Visznot ha lesz cash valamikor ezt is felszedem es ujra lesz rakva
(sajnos ragasztos, egyszerhasznalatos a mostani, nem click-es), de szigoruan
ugy, hogy ez ala is megy normalis hoszigeteles.. A mostani padlot a macska
elvezi leginkabb, ugy szokott husolni, hogy leheto legnagyobb feluleten
elnyulik a huvos kovon, ha bemelegedet alatta arrebb megy.. :)
Hajopadlot legutobb horgszcsonak epiteshez hasznaltunk, de meg ott is szivas
volt ezzel a nut-feder kialakitassal, ugyanis kaptunk 4 es 5m-es szalakat
vegyesen. Nos a nutolasa is vegyes volt.. Mas a 4m-es es mas az 5m-es
szalaknak.. Mire ki-lego-ztuk belole a ladik palankjat..

>   Hja... majd elfelejtettem... mindez 150db 10-es lyukat, illetve a
> csavarok behajtását egy 1999Ft-os ütvefúróval követtem el. Nem hittem
> volna, hogy kibírja, de kibírta. Vettem egy készlet

1999ft-os furogep. Csak nem az a ~1 honappal ezelotti tecso-s akcios
"kinaban gyartva" masina..? Ilyen jol birja? En is vettem egyet, de meg nem
hasznaltam, csak konnektorba dugva kiprobaltam mukodik-e egyaltalan.. :)
Beton furasaval en nagyon megszenvedtem, mert ami csillar a nappaliba
kerult, az nem akasztos fajta, hanem ket csavarral mennyezethez rogzitheto.
Apam 650 W-os B'ND utvefuro gepevel estem neki, termeszetesen vidias
furoszarral, a vakolatot remekul vitte, a betonban viszont megallt.
Tobbszori nekifutas utan mar mar kezdtem feladni hogy az a csillar fel fog
oda kerulni mikor egyik ismeros feljott egy agyon toldott-foldott (drottal
volt a burkolat rafogatva a gepre..) furokalapacscsal.. Olyan tre' allagu
vidias furoszarral hogy csak lestem, elt azon nem lattam.. A ket lyuk azzal
a geppel kb. 6mp volt... Es meg az egyik kisse melyebre is sikerult a
kelletenel.. Azota azon a csillaron akar huzodzkodni is lehetne. :)
Karomkodtam is magamban, hogy mennyi kinlodast megsporolhattam volna a
karnisoknal is, annak a felfogatasa is a legtobb helyen beton athidalora
esett, normal tiplik helyett faraghattam a legtobb helyre fatiplit..
->  aranyszabaly: megfelelo szerszammal lehet jol boldogulni, minden mas
kinlodas.

Udv: KM.

Ps: Bocs a csatolmanyert.. :(

Ezen uzenet es annak barmely csatolt anyaga bizalmas, jogi vedelem alatt all, a nyilvanos kozlestol vedett.
Az uzenetet kizarolag a cimzett, illetve az altala meghatalmazottak hasznalhatjak fel. Ha On nem az uzenet cimzettje, ugy kerjuk, hogy telefonon, vagy e-mail-ben ertesitse errol az uzenet kuldojet es torolje az uzenetet,
valamint annak osszes csatolt mellekletet a rendszerebol. Ha On nem az uzenet cimzettje, abban az esetben tilos az
uzenetet vagy annak barmely csatolt mellekletet lemasolnia, elmentenie, az uzenet tartalmat barkivel kozolnie
vagy azzal visszaelnie.

This message and any attachment are confidential and are legally privileged. It is intended solely for the use of
the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system.
Please note that any dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the information contained in
and transmitted with this e-mail by or to anyone other than the recipient designated above by the sender is
unauthorised and strictly prohibited.