[Epitesz] hulye kerdes - tiplizes

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2004. Aug. 17., K, 07:42:52 CEST

> Gipszkartonhoz volt olyan csavarbehajtó, amint egy kis műanyag perem
>volt, és nem tudott belemenni az anyagba ez miatt... viszont a végén
>ki-kiugrott a BIT-szerszám a csavar hornyaiból, és rohadtul kopott. Itt
>is azt csináltam inkább, hogy az utolsó két-három fordulatot kézzel
>hajtottam be szépen.
>--
>http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
>Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141

Gipszkartonhoz (ha sokat kell csavaroznod) megéri venni speciális behajtó fejet. Ez egy kuplunggal ellátott szerkezet (kb. 25mm átmérőjű, 30mm hosszú, benne van a behajtó BIT, és van egy hatszögletű, BIT szabványú szára), amellyel nem lehet "aláhajtani" a gipszkarton síknak a csavart. A BIT sem kopik benne, mert nem kiugrik belőle, hanem a forgása szünik meg a megfelelő mélység elérésekor. Az enyémmel már három ház komplett gipszkartonozását csináltuk meg, de semmi jele a kopásnak. Ez előtt egy házhoz kellett 5-6 BIT is.......

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com