[Epitesz] szőnyegalátét ragasztása

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 18., Sze, 21:05:54 CEST

Halihó!

2004. augusztus 18. 19.57 dátummal Pataki István ezt írta:
> Adott a durva felületű beton aljazat (mondjuk 2-3 mm-es durvasággal),
> és (viszonylag) olcsón beszerzett szőnyegpadló, ami emiatt elég vékony
> és sérülékeny.
> [...]
> Van-e valakinek ötlete a rögzítésre? A szőnyeget szvsz már elég a
> széleken és egy fél-egy méteres hálóban vagy csíkokban kétoldalas
> szalaggal hozzáragasztani.
  Hááát... nem akarlak elkeseríteni, de szerintem 8-10mm rugalmas anyaggal
nem lesznek túl jó tulajdonságai a padlónak. Sétálni rajta még csak-csak,
de bármilyen bútortól benyomódik, és többnyire úgy is marad.
  Szerintem vegyél inkább pár kiló pasztát, gipszet vagy cementet és
keverjél ki könnyen felhordható anyagot. Javaslom azt a pasztát, amit a
festők szoktak használni a fal hibáinak kijavítására, bár ehhez nagyon
kevéssé tapad bármi is... lehet, hogy utána le kell valami mással kenni.
Emlékeim szerint 5kg volt 600-700Ft, és sok négyzetméterre elég volt.
Nálad elég a durva hibákat eltüntetni, aztán jöhet rá a padlószőnyeg.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141