[Epitesz] Re: gyepszonyeg

Steve Varadi svaradi at freemail.hu
2004. Aug. 19., Cs, 07:46:18 CEST

Idézet Kathi Imre 2004. augusztus 18. 22.13 keltezésű leveléből:
> Egyébként jó az az ékezetes betű. Akinek pedig nem tudja kezelni a
> levelezője, az használhat ékezet nélkülit.....(lehet, hogy az ő
> levelezője
> a mi levelünket látja rosszul??)

Én is teljesen korrekt megjelenítésben látom a többiek ékezetes betűit,
ezért mertem ékezetes betűket használni:))
--
Üdv:
Pista

Thu, 19 Aug 2004 07:29:52 +0200-n, Kathi Imre
<imre.kathi at eon-hungaria.com> írta:
> Köszönöm a tippeket, és tovább is gondoltam......
> Van egy természetes anyag, a jutaszövet. Az lebomlik, de ahhoz elég
> erős, hogy fel lehessen tekerni majd a földdel és fűvel együtt. Ilyet
> alkalmaznak a gyökeres fák, cserjék földlabdájánál is.....
> Mivel az anyag már megvan hozzá (mármint elméletben), csak a technológia
> hiányzik. Milyen vastagságban, meddig kell nevelni a gyepszőnyeget?
> Elképzelésem van, csak kíváncsi lennék mások véleményére is.....

Magam még nem növesztettem gyeptéglának való füvet, de már tettem le
ilyet. Nálunk Californiában ezt folyóméterben azaz egy foot (30cm) széles
csikban árulják. Na ennek az alján nincs semmiféle háló. Egyszerüen olyan
"sűrűn" van rajta a fű, hogy amikor a gyökér alatt közvetlen elvágja a
gép, szépen fel lehet tekerni:)) Biztos, hogy inkább a "megfelelő"
fűfajtán múlik a dolog. Ami a vastagságát illeti az egész nem több, mint
5-6cm. Persze a fűszálak -amikor leterited- olyan 3-4 cm magasak.
valószinű, hogy mielőtt "aratnák" a gyeptéglát azelőtt még meg is nyirják.
8-10 hetesnek saccolom a termesztési időt.
--
Udv:
Pista