[Epitesz] Re: szőnyegalátét ragasztása

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 19., Cs, 07:56:17 CEST

Halihó!

2004. augusztus 19. 07.49 dátummal Auth Gábor ezt írta:
>   Nálam is jól jelenik meg, a fejléceket is megnéztem, ott sem volt
> gond (nem tért el a levél kódolása a fejlécben leírtaktól). Kivéve két
> visszaidézett levelet... hm, fura... :)
  Annyit még hozzáfűznék, hogy érdemes megnézni az archívumot, ahol
teljesen olvasható ékezettel jelennek meg a levelek, kivéve kettő,
amelyik válasz egy másik levélre. Első tippelésre ott az történt, hogy a
levelezőprogram figyelmen kívül hagyta a levél fejlécében a megjelölt
kódlapot, és a nálunk használatos ISO8859-2 lapot tette mindenhova (annak
ellenére, hogy a levél nagy része például UTF-8 kódolású).
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141