[Epitesz] Re: gyepszonyeg

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2004. Aug. 19., Cs, 08:29:07 CEST

>csikban árulják. Na ennek az alján nincs semmiféle háló. Egyszerüen olyan
>"sűrűn" van rajta a fű, hogy amikor a gyökér alatt közvetlen elvágja a
>gép, szépen fel lehet tekerni:)) Biztos, hogy inkább a "megfelelő"
>fűfajtán múlik a dolog. Ami a vastagságát illeti az egész nem több, mint
>5-6cm. Persze a fűszálak -amikor leterited- olyan 3-4 cm magasak.
>valószinű, hogy mielőtt "aratnák" a gyeptéglát azelőtt még meg is nyirják.
>8-10 hetesnek saccolom a termesztési időt.
>--
>Udv:
>Pista

Most már kezdem érteni, hogy miért nincs szélesebb fűtekercs, mint 20-30cm...... Én úgy gondoltam, hogy valami műanyag fólián vagy tepsiben nevelik a füvet és arról/abból tekerik fel. Ezzel szemben (leírásod alapján) normál módon nevelik és csak a kiültetés előtt vágják le a felső 5-6 cm talajt a fűvel együtt. Nehéz lenne egyenletesen szélesebb sávot átvágni.

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com

Név: nem elérhető
Típus: application/ms-tnef