[Epitesz] Re: Udvari labakon allo teto

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 20., P, 18:43:39 CEST

>meg lehet sokmindent oldani  'mobil'  formaban. is :-)
>
>ugyanis az altalad emlitett paragrafusnak foldbe, falba, stb (tehat "epitett" )
>szerkezet
>kell.
>
>a mobil szerkezet "nem epitett", tehat "nem ingatlan" jellegu, es az onkorm.
>mehet ahova akar :-)

:))) Kitalaltad a gondolatomat, amit mar el is meseltem az illeto holgynek par
oraval ezelott. Mar regen agyaltam rajta.

Konnyu, onhordo szerkezetu valami, 4 kerek a sarkain ugy, hogy felemelheto
valami egyszeru szerkezettel, hogy fix is tudjon lenni. Kihorgonyozni, mint egy
satrat.

Az illeto holgynek tetszett az otletem, mert meg var a hazara valami komolyabb
epites, atalakitas, es ha a garazst el lehet onnan guritani, az kulon elony.

Most ugy tunik, hogy vmi vas-szerkezetu dolgot fog kitalalni, es meg az is
lehet, hogy a kulonfele barkacsaaruhazakban kaphato vmelyik felfujhato kerek
lesz raszerelve. Ez azert is jo, mert ha nekimegy a hatuljanak belul, akkor nem
torik ossze semmi, max odebbmegy a garazs. :-)