[Epitesz] aljzatkiegyenlites, surgos help kellene!

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 20., P, 18:59:53 CEST

> Kerdes: mit csinalunk rosszul? Esetleg a sima (3napig koto) padloponnal
> jobb eredmenyt lehet elerni, pl az folyosabb? ki lehet onteni vele az
> egesz szobat, ugy hogy oda folyjon ahova kell?
> Hogy csinaljak ezt a profik?

A profik nem tom, hogy csinaljak, en csak egy hosszu eloszobat meg egy
furdoszoba-WC-t csinaltam meg, de tok jo lett mindketto. Ha betartjuk azt, ami
ra van a zsakra irva, akkor jo is lesz. Marmint a sima padloponnal, a masik,
gyors kotesu anyagot nem ismerem.

Nem veszes kulonben a kotesi ideje. Ha jol emlexem (vagy 15 evvel ezelott
csinaltam) fel nap mulva mar ra lehetett lepni. Nyilvan a homerseklettol is
fugg, hogy milyen gyorsan szilardul.