RE: [Epitesz] üzenet Kálmán Miklósnak

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2004. Aug. 26., Cs, 07:37:27 CEST

>A parapett vs. ablak tema. Errol mar olvastam, meg van hatarozva hogy
>ablaktol milyen tavolsagra helyezheto el a parapett, ha azt betartja az
>ember -gondolom- nagy baj nem lehet..

Na erre az előírásra kíváncsi lennék, mert nálunk néhány kivétellel az összes lakótelepi lakásban parapetes gázkonvektor van, közvetlenül az ablak alatt, annak középső vonalában. néhány helyen még erkély is van előtte....

Vagy más a kazán parapetre és más a konvektor parapetre az előírás?

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com

Név: nem elérhető
Típus: application/ms-tnef