[Epitesz] Gyepracs

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 30., H, 09:00:19 CEST

>No, ezt akár fel is foghatnám...:}}
>De Te szoktál daruztatni, én már rég láttam darut,

Jaj, nem kell összekeverni a dolgokat. Az nálam van, a daru az utcán áll, ez meg
egy hölgyismerosömnél van, oda be se tud menni még egy teherautó sem. Oda csak o
fog beállni a kis autójával. Nagynéha vendégek, ha megtalálják a cipokanalat.
:-)

Ha eljutok odáig, az utcára vmi futheto :) betonakármit fogok csinálni.

Amúgy lehet ám a letalpalásnál is vigyázni! Nem feltétlenül natúr kell lenyomni
a talpat. Nekem pl vannak olyan stafliaim, amik hasonlítanak már-már egy vasúti
talpfához, csak rövidebbek. Ezekre szoktam a nagy gépeket is lerakatni. Ez már
azért elosztja a terhet, talán még egy muanyag gyeprácsos talaj is kibírná.

>Na mindegy, én ilyesmit mostanában nem akarok, nekem
>ott vannak a vakondtúrások...:}}}

Abban a témában már rengeteg tippet olvastam a TIPP-en. :) Engem nem érint, de
úgy tunik, vannak hatékony eljárások ellenük.