[Epitesz] Gyepracs

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 30., H, 11:44:49 CEST

>Nem árulta volna el. :(

Nem? Miért nem? Hiszen ha ott allok, es latom, akkor mi van benne olyan, amit
nem arul el? Csak azert nem tudom, mert annyi idom nem volt, meg akkor annyira
nem is erdekelt, hogy tobb idot szakitsak a dologra.

De van egy erzesem, hogy jol emlexem: megcsinaltak a szegelyeket, aztan a bazalt
zuzalek ment a godorbe, aztan a feher zuzott ko, aztan a foldnedves beton, vegul
talan valami homok es a cakkos szelu ko. De sajna az emlekezetem rovid, lehet,
hogy a bazalt es a feher ko sorrendje forditva volt, es a homokra nem eskudnek
meg.

Minden reteget kemenyen lehengereltek nagy uthengerekkel. A feher zuzottkore ra
is leptem, mar az olyan kemenynek tunt, mintha beton lenne. :-)