RE: [Epitesz] függöny csipesz

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2004. Nov. 30., K, 09:44:40 CET

Szia Orsi,

Olvastam a Miklós ajánlatát is, de szerintem Te a klasszikus "házgyári" karnishoz valót keresel... Ez olyan, hogy egy műanyag vagy fém I-alakú sínen futnak görgős végű U-alakú alkalmatosságok, amelyekbe lehet beakasztani a keresett krokodilcsipeszt?? Ha erre gondolsz, nálunk lehet kapni (Hajdú-Bihar) többfelé is...
Ha esetleg máshol nem kapsz, akkor magánban megbeszélhetjük a beszerzés részleteit...

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com