[Epitesz] Kulso hoszigeteles

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Sze. 8., Sze, 16:17:42 CEST

>Bocs, meghívtak a listára segítőnek, de ha nem kell a szaktanács - ezt
Kerek engedelyt meghunyaszkodni!
Ha ezt tudom, meg se merem kerdezni, nem hogy valaszolni a valaszra!

Amugy a kulso hoszigeteles polisztirol habbal teljesen altalanos, nem igazan
ertem, hogy mit ront a dolgon klima szempontjabol, ha a felulet mondjuk 1/5-oden
akarmivel van odaragasztva a falra a hoszigetelo tabla. Ott van meg a 80%-a, ami
ugyanugy viselkedik, mint ha a szokasos modon lenne odapamacsolva.

De megegyszer bocs, hogy tollat, akarom mondani billentyut mertem ragadni.

>más listákon szerzett tapasztalatok alapján már megfogadtam - akkor csak
>jókat mulatok a sok ostoba történeten.
Kar, hogy elmozdulunk a szemelyeskedo iranyba. Minek ilyen fogadalmakat tenni?
Mas listakon tapasztaltam en is, hogy vannak igen jo szakemberek, es eszukbe
sincs tobbnyire lealazni a laikusokat se, meg a kevesbe jo szakembereket se. Ha
ez gond, nem megy, akkor nem kell ilyen feladatot elvallalni szerintem. De ez
szigoruan maganvelemeny.

Az is maganvelemeny, hogy bizonyos ertelmi szint folott az ember rohadtul
erezheti magat. Nehez lekezelni, hogy a kornyezo vilag tele van hulyekkel.
Megis, mintha szamos komoly tudosnak ez valahogy sikerulne. Nem tudom, hogy
csinaljak, nekem ezek belathatatlan magassagokban vannak, en csak a port verem,
alattam nincs mar senki. De hatha valaki megirja, hogy megy ez.

>A téma részemről befejezve.
Sertodes semmiert: a hosszu elet titka. :-((
Oszinten sajnalom!

Azert azt koszonom, hogy megirtad: a szakemberek nem hasznaljak a modszert.