[Epitesz] csempe festek

Laszlo POCSAI pocsai at atme-net.hu
2004. Sze. 29., Sze, 10:56:27 CEST

Hello!

2004. szeptember 29. 4:57:19 irtad:

SP> Üdvözletem ! Par evvel ezelött hallottam olyan festekröl amivel
SP> csempeket lehet atfesteni. Akkor nem volt aktualis a dolog, es nem
SP> jegyeztem meg melyik az. Szeretnem megkerdezni tud valaki erröl.
SP> Csempe potlas miatt erdekelne a dolog, mert nem kapok uo. csempet,
SP> es hatha megoldhato lenne festessel eltüntetni a különbseget a
SP> potlas es a meglevö között.

A neten a legtöbb találat ilyesmi: "Molto csempealapozó és
csempefesték"

Egyébként ajánlat: www.google.co.hu , és beírni:  "csempefesték"
és lehet olvasgatni a kapott linkeken erröl mindenfélét.

Persze tényleg jó lenne, ha lenne itt listán valaki, akinek van erröl
gyakorlati tapasztalata.

Minden jot!
 Laszlo