[Epitesz] orom deszka, eresz alja, eresz deszka

kriszti aroundthehouse at peoplepc.com
2005. Aug. 1., H, 06:22:20 CEST

Tisztelt amatorok,
Lenne egy kerdesem, amator leven. Az oromdeszkat es az eresz aljat szeretnem uj epitesu hazunkon befedni olyan anyaggal amit nem kell festeni, vagyis nem festek es lamberia, azonkivul az eresz alatt szellozo racsot is szeretnek, valamilyen perforalt anyagbol.
Az orom es eresz deszkat valamilyen lemezzel kellene beburkolni, de nem tudom hol lehet ilyent kapni. Ebben szeretnek segitseget.
Elore is koszonom.
ps elnezest hogyha nem szakszeru megnevezeseket hasznaltam, de remelem igy is ertheto.
Kriszti

PeoplePC Online
A better way to Internet
http://www.peoplepc.com