[Epitesz] HMV

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2005. Aug. 15., H, 07:32:02 CEST

Mi a helyzet ezzel a réz-vas dologgal????

A bojler előtt akkor nem lehet alkalmazni rézcsövet???
Itt valami félreértés lehet, nemde? Akkor az újonnan épített rendszerek mind sz**ok?? Van erről valami szakirodalom vagy esetleg hivatkozó szabvány (ha már úgyis a szabványokat emlegeted)?

Engem nagyon is érint a dolog, ugyanis most szereltem a lakásban újonnan a vízrendszert rézzel, új bojlerrel. A vízóráig vascsövön jön a víz, onnan rézzel megy tovább. A bojler, mint vas szakasz mindenképpen réz-vas-réz átmenetet okoz, ha csak a flexibilis bekötőcső ezt meg nem töri...
Mellesleg itt nem a réz-vas közvetlen kontaktját kellene kerülni (erre megoldás a flexicső)??

Üdv, Imi