[Epitesz] kalyha

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Aug. 22., H, 15:46:47 CEST

>  Tamadt egy hirtelen otletem: korbe kell rakni teglaval, mondjuk egy
>kobmeterrel vagy meg tobbel, ugy, hogy folotte is legyen, es az tartana a

Elég meredek megoldás, nem tudok hozzászólni. De mielőtt bármibe belefogsz,
gondold át, számítsd körbe egy split klímás fűtés lehetőségeit. Hátha nem
olyan vészes a fenntartása, jól vezérelhető, időzíthető, és kiegészítésül
ott van még mindig a kályha.

És ha már hőszigetelés, inkább kintre valamit. Ha kint sikerülne jól
hőszigetelni a házat, lehet, hogy akkora időállandó és olyan kis hőveszteség
lenne, hogy elenyésző lenne a fűtésigény a mostanihoz képest.

A klímás játék nem drága manapság, mint beruházás, és egy idényre a
vaskályhával együtt az üzemeltetése se biztos, hogy drága. Sőt, ha jobbfajta
klímát veszel, később, a másik helyen (építkezésről írtál) is lehet
használni.