[Epitesz] Apro jogi kerdes

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2005. Aug. 31., Sze, 16:08:53 CEST

Köszönöm válaszod.

Én nem haragszok rád. 1szeruen ettôl az engedély világtól
fordul fel a belsôm, jah meg tegnap este láttam a TV-ben az
építkezéseket az adóhivatalnak is jelenteni kell...

Lassan már arra is engedély kell ha egy jót akarok szellenteni :)

Szóval az a cél, hogy engedély nélkül kicseréljem a kerítést
ha oszloponként, ha méterenként, ha kavicsonként akkor úgy.

Ezért minden olyan meg fogok tenni ami a törvények
meg szabályok hülyére vételével jár.

Tehát ha a vastartó oszlopot körbe betonozom akkor
a tartó szerkezet az megmarad ?!....
míg a beton díszítés, a burkoló anyag :)

> tervezői díj nagyságától félsz, hanem a várható engedélyeztetés
mit kell tervezni 2 db 30*30*200 cm-es oszlopon ?

zsolt