[Epitesz] Apro jogi kerdes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Aug. 31., Sze, 21:55:26 CEST

Sándor Faragó wrote:
> Kedves Barátaim!
>

> Persze a Székely kaput is engedélyeztetni kell, akár beljebb teszed,
> akár a telek határra. Vannak olyan helyek ahol azt is előírják milyen
> kerítést tehetsz, de az már szinte általános, előírás, hogy hány
> százalékának kell átláthatónak lenni, tehát nem tervezhetünk teljesen
> zárt kerítést sem. Ezek az előírások néha elég zavaróak, de hát ez a

Én is - eddig - a teljesen átlátható kerítés híve voltam, de most, hogy
buszmegállót raktak elém, már nemegészen így vagyok vele.

Vajon azok a készen kapható elemek, amikben vékony lécek vannak függőleges
lécek között áthajtogatva, és nemigen van 5% átláthatóság sem, megfelelnek?
Ideiglenesen gondoltam ilyet odabiggyeszteni legalább a buszmegálló
közelébe.

(Utána meg füstérzékelőt, és a dohányosokat felszólító automatát, hogy ez
nem dohányzó buszmegálló, aztán kamerát a csikkpöckölőknek, automata hideg-
vagy melegvizes spriccelőt a renitenseknek, illetve automata kutyapiszok
összeszedő zacskóadogatót lemosószettel, méghozzá nem elsősorban
kutyásoknak, hanem odaszékelőknek, és odahányóknak. Szerencsére még az
utóbbiakhoz nem volt szerencsém, és talán el is kerülöm, mert talán nem
raknak ide még bódét is. A bódékba szoktak előszeretettel odatojni meg
odahányni.)