[Epitesz] Apro jogi kerdes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Aug. 31., Sze, 22:05:13 CEST

Király,Gyula wrote:
> Üdv!
> Régóta nem izgat az építés, de anno az OÉSZ azon kitétele qrvamód
> tetszett, hogy csak a földfelszínen mért alapterület számított, ki is
> emelték, hogy " buzogányt" nyugodtan építhettem volna..:}}

Tudtommal ma is van vmi olyan, hogy ha a talajszinttől (amit lejtős telek
esetén nem tudom, hogy kell érteni) nem magasabb az építmény, mint 1m
(asszem), akkor bár engedély kell, de nem fog beleszámítani a beépíthetőség
szempontjából releváns építmények alapterületébe. Egy ismerősömnek így van
kialakítva valami gépműhelye a telken, amit ideglenesnek szánt, csak közben
odaköltöztek a gyerekei, nem tudott a házába beköltözni dolgozni.