[Epitesz] vizesedes megszuntetese

Király,Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Dec. 1., Cs, 11:44:27 CET

Üdv!

>Hogy lehet úgy a fal mellett ásni, hogy annak épségét ne veszélyeztessem?
(alaphiány)<

Nem vagyok építész, de 1-2 métert , ami amúgy is kell minimális
munkagödörnek, biztosan kibír.
Az elrendezés, ha lejtős a terep, biztosan jó.

>Hogy és miből érdemes a dréncsövet megcsinálni?

Dréncsőből..:}} Bocs, szóval lehet kapni mindenféle átmérőben, homokszűrővel
is, úgyhogy a külső szűrő nem is szükséges. Én válaszfaltéglára kívülről két
réteg fóliát raktam, mellé nagyszemű sódert, de alul dréncső van körben.
Igaz, ezt az építés előtt kellett megcsinálni, mert olyanok voltak a
talajviszonyok.

Gyula