[Epitesz] gipszkarton

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Dec. 10., Szo, 17:12:53 CET

Halihó!

zulu ezt írta:
> Hány ember kell gipszkarton mennyezet készítéshez. ..és mennyi
> csavar/karton?

  Én jórészt egyedül, néha kis segítséggel csináltam... az első négy
csavarig családtag segített, aztán már egyedül tudtam csavarozgatni, de
ez nem az úgynevezett egyemberes gipszkarton volt, amely csak 60cm
széles. Ha ilyet veszel és például 1-1.5m hosszra vágod, akkor egyedül
is meg tudod csinálni.
  Csavarok szempontjából én biztosra mentem, és annyit csavartam bele,
amennyit a könyv írt, vagyis 20-25cm volt két csavar közötti távolság.
  Annyit javasolnék, hogy fóliát mindenképpen tegyél a gipszkarton belső
oldalára. Az illesztéseknél szintén csavarozd oda valamihez, én 20mm-es
faforgács lapot használtam erre a célra.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu