[Epitesz] gipszkarton

Szaniszlo Zsolt szaniszlozs at hungrana.hu
2005. Dec. 12., H, 11:59:23 CET

Sziasztok, üdv.,

Teljesen kezdő "építész" :) vagyok,
kérdésem lenne: ha gipszkartonnal borítom be a szoba
falát, akkor előtte simára kell vakolni malterral
a falakat (hagyományos módon), vagy a gipszkarton
mehet a csupasz téglára egyből?
Nem vizesedik a gipszkarton és a fal közötti rész?

Esetleg ha valkinek lenne valami frankó leírása, hogy
milyen anyagok kellene gipszkartonozáshoz...megköszönném.

Üdv.: Zsolti