[Epitesz] hotechnikai szamitasok

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2005. Dec. 23., P, 12:17:40 CET

> Tetszőleges hossz vágható belőle és az a hálózatra köthető
> (természetesen a vágási felületet szigetelni kell. A jobb fajták
> önszabályzóak, azaz nem "fűtik szét" magukat. Ezeknél max a leadott
> teljesítményre kell méretezni, a többi nem lényeges (nameg a betáp
> vezeték).

Ez sajnos tuti nem olyan. Néztem szkóppal a kalibrációs jellel (szegény
ember TDR-je), és a végén van a szakadás. Úgyhogy szerintem nem teljes
hosszban párhuzamos ellenállások vannak, hanem a két drót maga a fűtés.

Azt is írják, hogy a belső szigetelés polietilén, a külső meg PVC.

Esetleg valami ötlet, hogy hogy heggesszem újra össze? :-) Ha  egy kis
transzverterrel ívet húzok benne, akkor vezet szépen.

Palasik Sándor