[Epitesz] hotechnikai szamitasok

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Dec. 24., Szo, 13:58:46 CET

Palasik Sandor wrote:

> Ezért csináltam a transzvertert annak idején, de nem jött össze. Az
> egész drót sugároz, nem csak a vége, úgyhogy nem lehet vele érezni a
> nyomvonalat. Legalábbis fülre, középhullámú rádióval nem tudtam.

Merre vagy, illetve ez a nyomvonal hol keresendő ki?
Azért, ha valóban úgy működik ez a játék, ahogy azon a weboldalon van, tehát
valóban csak egy alkalmas huzal, ezzel a kis meterman szerkezettel
megkereshető. Mert ezek szerint a teljes nyomvonalán megvan a delej, és csak
a végén van elszakadva.

Milyen mélyen van kb a kőfelszín alatt?