Re: [Epitesz] Hajópadló színe

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2005. Feb. 17., Cs, 13:34:55 CET

Üdv!
>Valszleg minél sötétebb a szín, annál kisebb lesz az elszineződés. De hát
fekete
>padlójú szobában csak nem akartok élni. :-) Biztos van kompromisszum.
>Lehet,hogy a padló anyaga a ludas. Valahogy régen a parkettákkal nem
éreztem ezt
>a hatást. Nem lehet, hogy egyik-másik keményfa nem úgy viselkedik, vagy nem
>annyira?

...:}}}} Az én padlóm most 44 éves,'61-ben
épült a ház. 20 évvel ezelött csiszolás, és
valami baromi sötét Xyladecor+ valami lakk
lett, és tavaly nyárig voltak a helyükön a bútorok.
Bár nem nagyon ( északi ablak, sose süt be a nap),
de azért látszott a nyom. Hadd látsszon...:}}}
A szín amúgy tényleg baromi sötét, nem tudom,
mi volt az oka, hogy ilyet követtem el...de ezt csiszol-
hatnám napestig, ezt már csak felszedni lehetne.
De akkor meg padlófütést akarnék csinálni, úgyhogy
remélem, senkinek nem jut eszébe, hogy túl sötét...:}}
Gyula