RE: [Epitesz] Hajópadló színe

Nemeth, Orsolya (G/FB) Orsolya.Nemeth at audi.hu
2005. Feb. 17., Cs, 14:11:00 CET

Halihó!

Hidvegi Jozsef ezt írta:
> A hagyományos mód nem járható?

  Mármint?

> Csiszolás, aztán a kívánt színre hozás valamilyen anyaggal történő
> 'beeresztés' módszerével, végül lakkozás, ha az a módi (gondolom a
> vixelés már nem divat).

  Ez megtörtént még nincs egy éves a padló. Évente csiszoljam fel,
alapozzam, lakkozzam? :))))

Sziasztok!

Szerintem rendezzétek át a szobát, és akkor a viágosabb helyek idővel szépem
hozzásötétednek a többihez:)))
De csak létezik valami fényálló lakk, amit beltérben is lehet használni...
Orsi

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.