RE: [Epitesz] Hajópadló színe

Nemeth, Orsolya (G/FB) Orsolya.Nemeth at audi.hu
2005. Feb. 18., P, 10:58:02 CET

Halihó!

Nemeth, Orsolya  (G/FB) ezt írta:
> Szerintem rendezzétek át a szobát, és akkor a viágosabb helyek idővel
> szépem hozzásötétednek a többihez:)))

  Eléggé hülyén nézne ki a szoba közepén a bútorok... :)

> De csak létezik valami fényálló lakk, amit beltérben is lehet
> használni...

  No igen... és mi az? :)

Sziasztok,
utána kérdeztem ismerősnél, azt mondja érdemes használni alapozóként
universális parkettalakkot, ennél is be fog barnulni a fa, csak később (kb.
1 év). És még azt mondja, hogy nem lehet kivédeni a parketta sötétedését.
Nálunk otthon is fenyőpadló van, és most már mindenhol szép érett színe van,
de mondjuk, a padlón van már vagy 30 éves. Szóval már nem kell sok idő, és
nálatok is mindenhol egyforma színű lesz...:))
Orsi

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.