[Epitesz] Alu-acel radiator csere

jhidvegi jhidvegi at ax.hu
2005. Júl. 5., K, 16:15:21 CEST

>ellenorizni hidraulikai szempontbol, kulonos tekintettel az alkalmazando
>csoatmerokre.. Tegnap mentem >csovet venni, de elhajtottak a boltbol, hogy
>gondoljam at ezt ujra, mert az a 16*2 -es cso keves lesz >piciket. (igazuk
>volt, a T idomok belsejeben mar csak ~8mm hasznos atmero lenne..)

Programmal nem tudok segiteni, viszont ez a 8mm meglepett. Pont ilyen csovel
csinaltam mar par radiatorszerelest (nem futes, hanem hutes, nem viz, hanem
olaj, szoval mas szakma), de ezek a konyokok ugyanolyan atmerojuek szoktak
lenni belul, mint a cso.

Aramlasi ellenallast nem tudnek szamolni, de hoaramot a terfogataram es a
hofokcsokkenesbol lehet szamolni. De gondolom ezzel nem vagy kisegitve. :-)