[Epitesz] Nadfestes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Júl. 7., Cs, 14:14:00 CEST

>Talán a nádnál is működik a lazúrozás. Festékszóróba beöntöd és a "jó kis
>kompresszoroddal" >felszóratod.... Már csak a lazúr árnyalatát, színét és
>fajtáját kell kiválasztani!
>Válassz valami UV-védő tipust és talán tovább marad meg, mint általában.

A lazúr alatt azt kell érteni, hogy ennek van saját színe, tehát a nád natúr
szine, felülete a továbbiakban nem játszik? Gondoltam valami ilyesmire is,
ezzel régebbi nádakat is le lehetne festeni. Már ha van olyan, ami legalább
valamennyire hasonlóvá teszi a színét egy újéhoz.

>Az utcai részre keres még valamiféle lángmentesítőt is, mert a mai "vagyány
>csávók" előszeretettel >gyújtogatják az ilyesmi anyagokat...

Ez egyelőre nem férhető hozzá az utcáról.
Tűz szempontjából nem is annyira az ilyenektől tartok, hanem egy másik
szomszéd előszerettel rak tüzet a kerítés tövében. Lehet, hogy ha oda is
nádat rakok, megszűnik ez a probléma, vagy éppen ellenkezőleg, simán
felgyújtja az egészet.