[Epitesz] sziklakert

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Júl. 7., Cs, 20:28:18 CEST

>  Mindössze attól függ, hogy akartok-e inni abból a kútból? :)

Meg hogy a környéken bárki más akarja-e valami értelmesebbre használni.
(Bár láttam én már olyat, hogy kútbe leeresztettek vmi húst vmi műanyag
zacskóban, hogy ott majd hidegen marad, aztán elfelejtették, és megrohadt az
egész, és az egész kutat többször "kihúzták", meg fertőtlenítőt raktak
bele... szóval ez nem olyan gáz, mint az volt.)

Én mindenesetre már csak energiatakarékossági okból is nagyjából zárt
rendszert alakítanék ki, és a kútból csak az elpárolgott, vagy valahogy
mégis elszivárgott vizet pótolnám.

További lehetőség: biztosan van más növény is a kertben. A csobogón át lehet
áramoltatni a vizet, ott némileg fel is melegszik, és máshol egy kisebb
gyűjtőtartályba kerülhet, ahonnan nem jéghideg vízzel lehet locsolni, vmi
búvárszivattyúval is akár, amit ma már ócsóér lehet kapni.