RE: [Epitesz] zuhanytálca

Kálmán Miklós MKalman at MOL.hu
2005. Júl. 11., H, 08:57:00 CEST

> ereh> Akkor nem is nagyon mennék tovább. Tudtommal a
> zuhanytálca kifolyója nem
> ereh> szifonra van kitalálva. Nem vennék rá mérget, de
> csaknem biztos vagyok
> ereh> benne, hogy a szifonból nem feltétlenül tud a víz elég
> gyorsan továbbfolyni,
> ereh> megtelik, és a fölső szélén kifolyik.

>           Ezt nem tudom biztosan, de mintha fixen lenne bekötve egy
>         zuhanyszifonnal. Ha bontás lesz, meg fogom nézni. (A jó pap is
>         holtig tanul. :)) )

Ha bontás lesz, es olyan szintu bontas, hogy a talca is kijon es a csempe is leugrik a a zuhanyzo mogotti falrol, akkor a fal kijavitasa glettelese utan, a csempezes elott kend le a falat is a zuhany mogott, es a padlot is alatta folyekony szigetelessel. A fal es a padlo talalkozasanal az anyaghoz valo szalagot is be kell tenni. Innentol legalabb az biztos, hogy nem a zuhanyzaskor a csempere csapodo viz okozza a bajt. Szifonbol celszeru megvenni a dragabbat, olyat ami gyarilag egy komplett egyseg, annal kevesebb illesztest lehet elcseszni. A lefolyohoz meg ha egy mod van ra tokos csovekkel csatlakozni, nem gazlang felett rabovit, aztan osszeragaszt (jobb esetben!), mert az ilyen kotes elegge rugalmatlan, talcan igazitanak egy centit, mar meg is feszult, es valami elobb utobb engedni fog, pl. a talca kifolyojanal a gumitomites, ha felrefeszul a szifon. A vizvezeteknel ha 5rtg.-u muanyag, akkor meg kell kovetelni attol aki szereli, hogy rendelkezzen legalabb csovago olloval es kozpontositoval, ha fureszlappal vagott csovegek vannak ott, akkor egy morzsanyit sem biztos, hogy a lefolyorendszerrel van a baj..
Valamelyik elozo levelben volt egy olyan megjegyzes, hogy a viz kozel sem biztos hogy ott mutatja meg magat, ahol szivarog.. Jogos, nalam az egyik (fel?)szoba sarkaban alul a padlo kozeleben nedves volt a fal, 2 eve tapetazaskor mondta is a festo, hogy ott gyanus, nem fog megallni rajta a tapeta.. Igaza is lett. Viszont a gond megszunt. Tetojavitassal! :) Ahol a kulso fal veget er a padlason, a sikpalaban azon a szakaszon (is..) volt serules, es a keveslyuku teglakbol epult falban a viz gond nelkul leszivargott ~4m-t. (mielott nekemugrotok, hogy miert nincs a pala alatt folia, meg szigeteles, es hogy erhet veget egy fal a padlason kozvetlen a pala alatt nyitott lyukakkal, arrol 196x evekben aktiv "mesterembereket" kellene megkerdezni..)

Udv: Arrow

Ps: Bocs a csatomanyert.

Ezen uzenet es annak barmely csatolt anyaga bizalmas, jogi vedelem alatt all, a nyilvanos kozlestol vedett.
Az uzenetet kizarolag a cimzett, illetve az altala meghatalmazottak hasznalhatjak fel. Ha On nem az uzenet cimzettje, ugy kerjuk, hogy telefonon, vagy e-mail-ben ertesitse errol az uzenet kuldojet es torolje az uzenetet,
valamint annak osszes csatolt mellekletet a rendszerebol. Ha On nem az uzenet cimzettje, abban az esetben tilos az
uzenetet vagy annak barmely csatolt mellekletet lemasolnia, elmentenie, az uzenet tartalmat barkivel kozolnie
vagy azzal visszaelnie.

This message and any attachment are confidential and are legally privileged. It is intended solely for the use of
the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended
recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system.
Please note that any dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the information contained in
and transmitted with this e-mail by or to anyone other than the recipient designated above by the sender is
unauthorised and strictly prohibited.