[Epitesz] Kérés

eurolarm at tvnetwork.hu eurolarm at tvnetwork.hu
2005. Jún. 6., H, 12:58:20 CEST

T. Mérai János úr!

A gipszkartonozásról külön szakkönyvet tudomásunk szerint nem lehet kapni,
azonban az akusztikai szakkönyvek részeként találkozhat ezzel a
témakörrel.

Ajánlani tudjuk:
AKUSZTIKA
P. Nagy József
A HANGSZIGETELÉS ELMÉLETE ÉS GYAKORLATA című könyvét, amit a Műszaki
Egyetem jegyzetboltjában is meg tud vásárolni.
Akadémia kiadó adta ki.(A4-es méretű téglavörös, kemény borítójú könyv.)

Amennyiben azonban pontos számításokra, akusztikai tervezésre van szükség
állunk rendelkezésére, hiszen a cégünk ezzel, és minden egyéb zajos
problémák megoldásával foglalkozik. Gyakori tapasztalatunk, hogy az
utólagos zajszigetelés többe kerül a megrendelőnek, mint egy pontos
tervezés után egy szakszerű kivitelezéssel (építész-zajos szakember
együttműködésével) megvalósított projekt.

Üdvözlettel:
Volentér Erika
ügyvezető