[Epitesz] viz-gaz

Erdos Zoltan silverst at axelero.hu
2005. Jún. 6., H, 21:46:33 CEST

Hali!

> Az uj epitesu hazunkban azt veszem eszre, hogy a kadban nem olyan
> mertekben folyik le a víz, ahogyan en azt elvarom: a víz megall a kad
> aljan 5-10-15 mm magassagban, es ugy folyik le folyamatosan.
> Kerdesem, hogy mi lehet a problema oka es hogyan lehet azt orvosolni?

Azt hiszem a rendszer nyomasviszonyaival van baj.
Amig sok viz van a kadban, annyak a nyomasa kepes normalis tempoban a
lefolyoba nyomni a vizet. Ha a viz magassaga csokken, a maradek nyomas
egy masik pont nyomasaval szemben mar nem kepes olyan tempoban lenyomni
a vizet.
Javasolt hibakereses: az osszes lefolyasi pont hermetikus lezarasa utan
tesztelni, majd a lezarasokat egynekent nyitni...
Ha nem bukik meg a hiba, akkor az nem hazon belul, hanem valahol a kulso
szennyviz elvezetoben van... akkor jonnek a csatornatisztitok...:-(

> Masik kerdesem, hogy milyen eloirasok vannak ervenyben egy olyan
> helyiseg szellozesere vonatkozoan, ahol gazkeszuleket uzemeltetnek
> (gaztuzhely)?

Miutan a nyilt fustelvezetesu futotestekre vonatkozik minimalis
legkobmeter szabaly, igy a helyiseg, vagy egybefuggo legteru
helyisegeknek kell ezt teljesiteni. Fejbol nem tudom, de azt hiszem,
hogy egy 7 m2 alapteruletu konyha mar kotelezoen also el felso
legzonyilasokkal epitendo meg... Elszivo hasznalata nem szamit.

Z.