[Epitesz] Re: viz-gaz

Majoros Katalin majkat at freemail.hu
2005. Jún. 7., K, 12:28:38 CEST

Szia!
Koszonom az erdemleges hozzaszolast. Azert vannak kerdeseim:)

> Javasolt hibakereses: az osszes lefolyasi pont hermetikus lezarasa
utan
> tesztelni, majd a lezarasokat egynekent nyitni...
> Ha nem bukik meg a hiba, akkor az nem hazon belul, hanem valahol a
kulso
> szennyviz elvezetoben van... akkor jonnek a csatornatisztitok...:-(

Nagyjabol:) ertem, amit irsz, de ha egy kicsit reszletesebben, ugy,
ahogy egy lany is megertheti, elmagyaraznad, megkoszonom.
Tehat: lezarom a lefolyokat, majd egyenkent nyitom. Mit kell latnom?
Amit latni fogok, az mire utalhat? Milyen hiba bukhat ki ilyenkor?
Azert majd remelem, jonni fog a vizszerelo is, de nem szeretnem, ha
megvezetne vagy lerazna, ezert szeretnek felkeszulni:))

> Miutan a nyilt fustelvezetesu futotestekre vonatkozik minimalis
> legkobmeter szabaly, igy a helyiseg, vagy egybefuggo legteru
> helyisegeknek kell ezt teljesiteni. Fejbol nem tudom, de azt hiszem,
> hogy egy 7 m2 alapteruletu konyha mar kotelezoen also el felso
> legzonyilasokkal epitendo meg... Elszivo hasznalata nem szamit.

Igen, errol mar hallottam. Jelen esetben egy amerikai konyhas
megoldas letezik, nappali-konyha-kozlekedo egy legterben. Alapterulete
kb. 35 m2. Erre milyen legkobmeter szabaly van? Mondott a szerelo egy
falba vagy ablakkeretbe vaghato szellozorol (Helios nevu), de ez
feltetlenul szukseges-e, stb.

Koszonom elore is a valaszaidat, udvozollek:
Katalin