[Epitesz] Re: viz-gaz

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2005. Jún. 7., K, 13:02:21 CEST

gondolom fürdôszoba, gondolom van a közepén víz lefolyó (buzelzáró)
lehet, hogy ott nem megfelelô a keresztmetszet, vagy benne van egy papír
darab, vagy beton maradék.
így látatlanban nagyon nehéz tanácsot adni.
Hasonló példa :
alacsony az alapjárat az autómon mitôl van ?
tizen-huszonX oka lehet.

Én elsô körben a kivitelezôt piszkálnám, gondolom nem 2 ft-ért
vállalta a ház felépítését, nem is beszélve a garanciáról.

zsolt