[Epitesz] Re: viz-gaz

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2005. Jún. 7., K, 13:17:32 CEST

Öcsémék néhány éve költöztek egy kb 10 éve épült lakásba. A sógornőm mindig panaszkodott, hogy a padlóösszefolyón feljön a víz, amikor a kádból leengedi. Kézmosó használatakor ilyet nem tapasztaltak. Ők betudták annak, hogy kicsi az elmenő cső keresztmetszete, mert dugulás nem volt benne (a csőgörény az udvarról bejött a szifonig)...
Egyszer éppen ott voltam, amikor előfordult ez a dolog. Nem voltam rest és megnéztem mi okozza. A szifon aljában volt egy 5cm vastag cement/beton réteg, amely részben elzárta a víz útját. Ezt eltávolítva a probléma megszűnt.
Javaslom nézd meg ilyen szemmel is!

Üdv, Imi
mailto:imre.kathi at eon-hungaria.com

WSAPP:
Ez a level virusellenorzesen esett at!
This message was checked against viruses!