[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2005. Nov. 24., Cs, 10:14:28 CET

Sziasztok!

Király wrote:

>Na, újra én..:}}}
>A problémádra a másik listán már válaszoltam, ill. mások  tették, de:

Nem az én problémám, én csak belebeszélek. :-)

>1. A konvektor mögé inkább valami hővisszaverő kellene ( én 2 centi
>alufóliázott hungarocellt faragtam mögé, de manapság készen is vannak
>ilyesmik). Ezáltal a légáramlás megnő hátul, a fal hidegebb lesz, több meleg
>marad belül.

Egyetértek. Én radiátor mögé raktam hasonlót úgy, hogy felszegeltem a falra.
Azért hasonlót, mert nem hungarocellt, hanem kereskedésben kapható egyik
oldalán alufóliázott
polifoam-ot vágtam akkorára, mint a radiátor. A fényes felével a
radiátor felé volt fent.
Hátránya, hogy a polifoam mögött a fal megpenészedik.

Üdv. Tibi