[Epitesz] konvektor hokapacitas noveles

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Nov. 24., Cs, 13:17:11 CET

Kálmán Miklós wrote:

> Manapsag mar szinte mindegyik kazangyartonak van ilyen termeke (Wolf,
> Junkers, Boderus, Vaillant, Saunier-Duval, FEG, stb..), ha jol sejtem
> a kondenzacios kazanokra gondolsz. Meg barkacsaruhazas szorolapon is

Igen, pontosan, csak szenilitás miatt a kifejezés nem jutott eszembe. :-)
Ezek szerint már halad a technia rendesen.

> lattam mar ilyesmit, fantazianeve nem ugrik be (talan Ocean..?). A
> 100% feletti hatasfokot meg tenyleg a fustgazban egyebkent goz
> formajaban elmeno viz parolgashojenk kinyeresevel eri el. Mas kerdes,
> hogy emiatt csatornaba is be kell kotni a fustgazelvezeteset, ez
> bonyolitja/dragitja kicsit a telepiteset.

Ha nekem kellene megoldanom, nem vacakolnék a csatornába kötéssel, csak
simán lefolyatnám valahol, ahova az esővíz is folyik. Bár lehet, hogy kissé
maró hatású lötty is létrejön, akkor gáz van, de a csatornával is. (Néhol
betoncsövek futnak az utcán, bekötéseknél, bár azokon azért lugos
szennyvizek közlekednek zömmel.)