[Epitesz] Parkettvagas

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2005. Nov. 28., H, 08:43:03 CET

nézz szét a Fein gépek között. Ilyen spec célokra (is) vannak kitalálva...

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com

________________________________

Feladó: epitesz-bounces at enaplo.hu meghatalmazó: jhidvegi
Küldve: 2005. 11. 27., V 11:26
Címzett: Amatőr építészek klubja
Tárgy: Re: [Epitesz] Parkettvagas

Erdos Zoltan wrote:

> A veget sima kezifuroba fogott furo-maro-val tokeletesenle lehet
> szedni.. belefursz es elkeztet lefektetni a furot... szepen leszedi..
> a sima csigafuroval nem olyan szep, mert annak csak 2 bekezdese van, a
> maronak (a jobbaknak) 4.

Ettől tartottam, hogy csak ez a javaslat fog jönni. :)
Van egy felsőmaróm, amihez vannak marók, de mind 2 élű. Igaz, hogy valami
közel 20ezres fordulatszámra, vagy még nagyobbra, nem is emléxem, vannak
kitalálva.

Most láttam egy reklámot, praktiker (biztos máshol is van) amiben van egy
ún. aligátorfűrész. Még ez szóbajöhet, úgyis akartam venni ilyet régebben.

Epitesz levelezőlista
Epitesz at enaplo.hu

WSAPP:
Ez a level virusellenorzesen esett at!
This message was checked against viruses!

WSAPP:
Ez a level virusellenorzesen esett at!
This message was checked against viruses!

Név: nem elérhető
Típus: application/ms-tnef
Méret: 4830 bytes
Leírás: nem elérhető