[Epitesz] Apro jogi kerdes

Erdos Zoltan silverst at axelero.hu
2005. Sze. 2., P, 12:54:20 CEST

De az csak a birkakat tartja tavol, a duvadakat nem...
ha meg nagyobb feszt talalsz belevezetni, nem lesz gondod epitesi
engedelyre...
Ujabban kezdem favorizalni az atriumos stilust... nics kerites, csak
korbe epulet... kert meg belul...
Kifele esetleg tankcsapda, szogesdrot...
Bar lehet, hogy csak en vagyok tul negativ? :-)