[Epitesz] Apro jogi kerdes

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Sze. 2., P, 17:27:33 CEST

>1általán nem.
>Költözz a tanya világba és meglátod, hogy hamar

tényleg, mi a fene változott úgy 20-25 év alatt?
Emléxem olyan időkre, amikor
- nem volt kerítésem,
- nem volt ajtó sem,
- ott aludtam rendszeresen a pincében, senki nem bántott.
(Illetve egyszer egy kutya odajött, és némi szimattal ébresztett. Ő se
bántott, de ettől valahogy majdnem összecsináltam magam. :-) )

Ma meg? Kerítés lenyom, átmász, apró szirszarokat is ellopnak. Legutóbb
kábelt loptak, és veszett dolgokat agyaltam ki. És olyan lopott, akit
ismerünk is! Még egy kis idő, és már a szomszédok is lopnak egymástól?

Pedig milyen jó lenne, ha akár egy tanyán is szépen, nyugisan lehetne
éldegélni!

Friss, közvetlen infó: Újzélandon simán odaadják a megvásárolandó autót pár
órára a kuncsaftnak, hogy alaposan kipróbálhassa. Nálunk, ha ez a módi
meglenne, úgy érzem, a fele nem vinné vissza az autót. Néha úgy érzem, szar
kis ország vagyunk mi, nincs olyan rengeteg okunk annyira büszkének lenni,
meg annyira döngetni a nagy magyar mellünket.