[Epitesz] (nincs tárgy)

Sándor Faragó cadland at mail.inext.hu
2005. Sze. 3., Szo, 20:24:29 CEST

Kedves Balázs!

Alábbi leveledre válaszolok

"Szervusz Sandor!

> Ha engedélyeztetésre akarod beadni akkor kell egy rajz és kell egy műszaki
> leírás, a rajznak tartalmaznia kell a kerítés alaprajzát, a metszetés és a

Egyszeru "betongyokeru" vasoszlop (nincs labazat) + drotkerites
zartszelvenybol hegesztett kapuval is engedelykoteles?

                                                     koszi: Balazs"

   Én úgy gondolom ez azért nem engedélyköteles, de ha a helyi előírások
megkövetelik akkor persze kell, s akkor is ha egyéb kerítést követelnek meg.

Azt tanácsolom, hogy minden esetben meg kell kérdezni a helyi építési
hatóságot, akár csak érdeklődés szinten név nélkül, mert a későbbi
büntetések elkerülhetőek. Ezt javaslom minden megbízómnak, s ha kell Én is
bemegyek vagy telefonon érdeklődöm.

Faragó Sándor

www.fsepit.hu <http://www.fsepit.hu/>