RE: [Epitesz] kétoldalas átlátszó öntapi

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2005. Sze. 5., H, 13:34:39 CEST

Ha csak a ragacs is elég lett volna, akkor a Te barátod a "Pritt glue-it refill roller". Ez egy irodai ragasztó, amely ugyanúgy működik, mint a hibajavító roller. (mm széles csíkot húz, nem kell bajlódni a védőfólia eltávolítással és lényegesen olcsób!!! Keresd az írószerboltokban (piros, marokbaillő dobozka)

Üdv, Imi