[Epitesz] Epitesz digest, 12 kötet, 10 szám

flux flux.ura at freemail.hu
2005. Sze. 28., Sze, 19:37:27 CEST

Udv!

2005. szeptember 28., írtad:

ereh> Akkor valamit nagyon rosszul csinálhattam, mert 30 év alatt nem akarnak a
ereh> farontók megjelenni.

           Elbeszéltek egymás mellett....
       Az eredeti kérdezőnek már benne vannak a fában a kis
       "kedvencek" :)),  és azok ellen már bizony semmit sem ér
       semmiféle permet, mert egyszerűen nem jut el hozzájuk. :(

--
Üdvözlettel,
 flux

      mailto:flux.ura(alt64)freemail.hu