Re: [Epitesz]Epitesz digest, 12 kötet, 10 szám

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Sze. 28., Sze, 20:07:36 CEST

>ezt mondtam én is mindjárt az elején...

Azért, ha védendő bogárról lenne szó, biztosan nem mondanák az ezzel
foglalkozók, hogy "nosza rajta, csak bátran permetezz, a bogárnak nem árt,
mert úgyse jut be hozzá... " :-)

Mindenesetre kíváncsi vagyok a hatásra. Mondjuk megszűnik-e a percegés
legalább.

>De télleg egy kicsit elktronikába fordulva...
>nem lehetne ezeket valahogy valami mikrohullámmal felrobbantani a fában ?
>Lehet, hogy új szabadalom lenne ? mikrohulámú kértevô mentesítés :))

Nem igazán működik. Láttam már mikróban hangyát rohangálni, miközbem
működött a szerkezet. Túl kicsi ő a hullámhosszhoz, ami kb 13 cm.